Prijava na prejemanje obvestil o novih člankih

Natisni ali shrani kot PDF Natisni Natisni ali shrani kot PDF PDF

Razlaga drugega poglavja Izaije

[Gospod]: "Beseda, katero je prejel Izaija, sin Amosa, ki se nanaša na Jude in Jeruzalem. In zgodilo se bo v zadnjih dneh, da bo gora Gospodove Hiše osnovana na najvišjih vrhovih gora in bo povzdignjena nad hribe; in vsi pogani se bodo stekali vanjo."

Glejte, Jaz sem gora vseh gora, na kateri stoji resnična Božja Hiša. Toda kaj je hiša? To je Moja Beseda, katero sem stoletja podajal vam Judom preko vseh prerokov, in katero sedaj Jaz Sam podajam skozi usta Sina Človekovega. Torej, Jaz sem gora, in Moja Beseda je primerna bivalna hiša za prebivanje na gori, in okoli nas so zbrani vsi pogani iz vseh kotov zemlje, ki so prišli sem na ogled gore in da bi se vselili v njeno prostorno hišo. Toda za Jude, kakršni so sedaj, so to zares zadnji dnevi, ker so zapustili goro in njeno hišo, in velikaši in močni celo grozijo, da jo bodo uničili.

Toda Izaija nadaljuje: "In veliko narodov (to je v prihodnosti) bo prišlo in reklo: Pojdimo, splezajmo na Gospodovo goro, k hiši Jakobovega Boga, da nas pouči o Njegovih Poteh in da lahko hodimo po Njegovih Poteh. Kajti postava bo prišla iz Ziona, in iz Jeruzalema prihaja Beseda Gospodova! "

Sedaj ne more biti več dvoma, da je pod Zionom (Z'e on = On hoče ali Njegova volja) potrebno tudi razumeti goro, Gospoda ali Mene, in pod Jeruzalemom - Gospodovo Hišo na gori; torej Mojo Besedo in Moje Nauke sedaj in večno.

Vendar, kdo so narodi, ki pravijo: Dajmo, splezajmo na goro Gospodovo, to je k Sinu Človekovem ali Utelešenemu Bogu, in k hiši Jakobovega Boga, da nas pouči o Svojih Poteh in da mi lahko hodimo po Njegovih Poteh?!"

"Poglejte, ti narodi so tista človeška bitja, ki se bodo v prihodnosti večno vrnila k Meni, in bo Moja Beseda postala njihova lastnan bodo izpolnjevali Mojo Voljo; kajti Moja Beseda kaže pot k življenju, in preko te Besede, Moja Razglašena Volja kaže pot ljudem. Vendar je strogo izpolnjevanje Moje Volje veliko bolj naporno, kot samo poslušanje Moje Besede, kot je zagotovo bolj udobno hoditi po široki in ravni cesti, namesto po ozki in pogosto zelo strmi poti.

Toda kdor želi doseči najvišjo vseh gora in tam vstopiti v Mojo Živo Besedo, ki je Gospodova hiša na gori, ne sme samo hoditi po poti, ki vodi h gori in se tam ustaviti, ampak se mora podati na ozko in pogosto zelo strmo pot; kajti samo po tej poti lahko končno doseže vrh gore in s tem živo Gospodovo Hišo.

Razložil sem vam, kaj to pomeni, ter tudi kaj je prerok menil z Z'e onom in z Jeruzalemom; zaradi tega pravi, da od Z'e ona prihaja postava, in tudi Moja Volja, iz Jeruzalema ali iz Mojih Ust, pa prihaja Moja Beseda.

Kdor sliši, sprejme in živi po Moji Besedi, katero sem govoril v vseh časih ljudem preko prerokov, pride s tem k Meni in tudi k živi besedi in njeni moči, in vse kar v brezmejnem prostoru obstaja ni nič drugega kot Moja Živa Beseda in njena večna jakost in moč."

Nato eden izmed Farizejev, ki je prišel k Meni na Oljčni Gori, in ki je bil tudi pismouk, reče: "Gospod in Mojster, Tvoja razlaga dveh verzov je bila čista kot opoldansko sonce, in vse mi je postalo zelo jasno in razumljivo, toda sedaj prihaja četrti verz, ki se glasi:

'In Gospod bo sodil pogane in kaznoval narode. Spremenil bo njihove meče v pluge, in njihova kopja v srpe; narod naj ne dvigne meča proti narodu, niti naj se nikoli več ne uri za vojskovanje.'

Kdo so narodi in kdo so pogani, katerim ni več, ko so bili kaznovani, dovoljeno se vojskovati drug proti drugemu? Ti narodi se morajo šele roditi v oddaljeni prihodnosti; kajti sedanje generacije z njihovimi ošabnimi, pohlepnimi in tiranskimi kralji se bodo vojskovale do konca sveta."

Rečem Jaz: "Priznam, da si se ti pismouk zelo dobro zapomnil postavo in vse preroke, vendar jih nisi nikoli razumel v pravem duhovnem smislu! Odpravil si se po široki in ravni poti; vendar nisi zakoračil na ozko pot, ki vodi h gori resničnega spoznanja.

Kdor z ravnanjem po postavi ne doseže vrha Gospodove gore in vstopi v Gospodovo Hišo, ali ne doseže notranjo živo besedo od Boga, ne prepozna resničnega notranjega živega duha postave in prerokov."

Jakob Lorber & Gottfried Mayerhofer
Kristusov prihod