1. del - Človek kot troedinost duha, duše in telesa
Gospod: »Zares ni malenkostno, če se človek iz materinega telesa rodi na svet. Kajti kar je potrebno, da človeška duša iz vseh stopenj [dušnega naravnega kraljestva] dozori za to, da se porodi v [človeški] svet, je, verjemi Mi, več, kot boš ti v večnostih sposoben razumeti! ...
2. del - Vzroki in smisel bolezni in trpljenja
Nihče pa ne pomisli, da je vzrok za vse trpljenja, vse bolezni, vse vojne, vso draginjo, lakoto in kugo samo v tem, ker ljudje, namesto da bi v skladu z Božjim redom naredili vse za svojo dušo in svojega duha, naredijo vse samo za svoje telo! ...
3. del - O zdravilni pomoči
Kdor meni, da lahko pomagam samo po zdravnikih in z zdravili, ta se strašansko moti. Kajti prav tu (večinoma) sploh ne pomagam, temveč kvečjemu od časa do časa dopustim, da predpisana zdravila pomagajo, ker jim tu pa tam v Mojem imenu zaupajo. Kjer pa ni celo te najmanjše vere, Moja pomoč izostane. ...
4. del - Negovanje zdravja
Če telo dušo draži, da se za njegovo čutno zadovoljitev vrže v veliko dejavnost, to vedno izvira iz številnih nečistih v materiji naravnih ali obsojenih duhov, ki pravzaprav tvorijo bistvo telesa. Če duša preveč posluša zahteve telesa in ravna v skladu z njimi, tedaj naveže z njimi stik in na ta način stopi v svoj lastni pekel in v svojo lastno smrt. In če duša stori kaj takega, greši proti Božjemu redu v sebi. ...
5. del - Prehrana, post, zahvala
Vse, kar želodec sprejme za prehrano telesa, ni tako mrtvo, kot izgleda. Kajti vsaka hrana je sestavljena iz treh delov; iz grobo materialnega, eteričnega in substancialnega. Materialni del jedi je tisti, ki se ga da videti in čutiti in se v ustih in nosu čutilom razodeva s svojim okusom in vonjem. Ko jed in pijača dospeta v želodec, se tam tako rekoč drugič prekuhata. Pri tem se razvijeta dva glavna sestavna dela, od katerih se grobi materialni s krvjo prenaša v prehranjevanje telesa, njegovih udov, notranjih organov in mišic povsod tja, kjer so telesne celice potrebne okrepitve. Snovno finejši sestavni del hrane se izloči šele v spodnjem delu želodca, ki je predeljen na dvanajst predelkov. Tu se s pomočjo lastnega procesa vrenja eterična snov zaužite hrane izloči iz snovnih celičnih ovojev in služi za poživitev živcev in jo zaradi tega lahko imenujemo »duh živcev «. Izredno fini eterični del pa, ki predstavlja pravo substanco vsake materije, se (po zaključnem procesu vretja) skozi vranico po posebni poti vodi v srce in od tam popolnoma prečiščen preide v človekovo dušo. Tako torej tudi duša od vsake zaužite hrane potegne nase to, kar ji je sorodno in se s tem hrani in krepi v vseh svojih, snovnemu telesu popolnoma podobnih, posameznih delih. (Od tod tudi vpliv načina prehranjevanja na kvalitete človekove duše! Izd.) ...
6. del - Obleka, počitek in spanje, starost, umiranje, smrt
Mehke postelje ljudi pomehkužijo in njihovim udom vzamejo potrebno moč. In predolg spanec oslabi dušo in telesne mišice. Človeška narava je kot dojenček, ki ga nič ne hrani tako dobro kot materine prsi. In tisti otroci, ki so dolgo dobivali hrano od prsi krepkih mater - ob predpostavki, da je mati tako naravno zdrava in nepokvarjena kot je bila Eva -, postanejo močni in jih boj z levom ne bo utrudil. ...
7. del - O življenju z Bogom in brez njega
Povej zaskrbljenim materam: Svojih hčera naj ne vzgajajo v strahu pred moškimi in pred svetom - kajti česar se človek boji, temu se v skušnjavi slepo pokorava in za tistega, ki se ga bojijo, bo zmaga lahka. Vzgajajo naj jih raje v strahu pred Menoj in v ljubezni do Mene, da bom Jaz zmagovalec, da bodo hčere prezirale svet in se veselile obilja Moje neomejene ljubezni. Naj jih ne vodijo na javne kraje, da bi jim našle može, temveč naj jih privedejo k Meni! In pravim ti: Niti eno njihovo poželenje ne bo ostalo neblagoslovljeno in nezadovoljeno! Kajti Jaz sem bogat Bog, ki razpolagam z neskončnim izobiljem in lahko dam in tudi hočem dati vsega v najvišji meri. ...