Spletno stran gostuje moj-splet.si
Prenesi vsebino

Gospodova slika
1. Junij 1840, popoldan

1 Glede pobožne želje slikarja W., ki jo ima že dlje časa bolj v glavi kot v prsih in drobovju povej, da mi niso prijetne slike iz barv, ne podobe iz lesa, kovine ali kamna.
2 Kajti glej, vse to nič drugega kot materija in kot tako mrtvo. Če pa Me slikovno predstavljaš na materiji, Me v smrti predstavljaš kot bitje, ki je podobno zunanji obliki Moje kože in je pogostokrat že odneslo življenje iz tvojega srca in na njegovo mesto vtisnilo mrtvo podobo Moje kože.
3 Zato bi si morali veliko bolj prizadevati za živo podobo Moje ljubezni in Moje milosti v vaših srcih, kot pa za zvest odtis Moje kože! Ker tako kot vaše življenje ne živi v vaši koži, ampak samo v srcu, tako tudi vse življenje ne prihaja od Mene iz Moje kože, ampak iz Mojih najglobljih globin v vas. Tako tudi naravna svetloba in toplota sonca izhaja iz njegovega središča, kjer mirno prebiva majhna iskra Moje milosti in usmiljenja. – Glej, to je resnica!
4 Če pa še vedno želite podobo Moje kože, vam jo bom tudi dal, tako kot sem dal Izraelovemu ljudstvu kralja! Gorje vsakemu, ki bi jo želel častiti! Njegova duša bo postala slabotna in njegov duh bo težko našel v polnosti Moje življenje v sebi.
5 To je podoba Moje kože in sicer glave, las, oči, nosu, ušes, brade in vratu:
6 Glava je brez las visoka 26,3 cm in široka v najširšem delu brez las 18,41 cm. Čelo ima dve petini cele dolžine obraza (10,52 cm), nos 7, 89 in od nosu do konca brade isto 7,89 cm.
7 Čelo je jajčaste oblike, brez gub in svetle barve, polno božanske veličastnosti proti lasem, ki naj bodo svetlo zlate barve.
8 Oči naj bodo velike, šarenica modra. Zenice so zelo temne v sorazmerju do modre šarenice. Koti čisti. Trepalnice  so sveže, obrvi močne in temno rjave.
9 Nos je raven in plemenit, mehak in ne preširok, prav tako ne preozek.
10 Usta so polna dostojanstva in miline, napol odprta, kot bi ljubimec govoril z svojo nevesto, ne preozka, ne preširoka, ampak pravilna, tako da so zgornje in spodnje ustnice mehke v kotih in nežne na sredini.
11 Nekoliko štrleča brada, ne preširoka in ne preozka, dobro okrašena z brado, ki je nekoliko temnejša od las, ki so razdeljene točno na sredini brade. Brada naj se malo izgubi vzdolž čeljusti in ne sme zasedati več ko petine obraza. Tudi zvesti brki naj bodo pravi, tako da ne vplivajo na izgled in kota ustnic .
12 Ušesa morajo biti v pravem razmerju do nosu in prosti las, ti pa naj nežno za dlan dolgi padajo čez vrat.
13 Vrat naj bo srednje dolg in popoln, kot deviški.
14 Izraz obraza naj predstavlja ženina, ki poln ljubezni otožno gleda svojo nezvesto nevesto, ali kot tisti, ki se poslavlja z najbolj ljubečim srcem, s solzami čiste in resnične ljubezni.
15 Podoba naj bo oblečena v judovsko, nebeško modro, široko nagubano oblačilo, z širokimi belimi trakovi; stoječa in bosa in z iztegnjeno desnico k vam grešnikom, ki govori: »Pridite k Meni vsi, ki ste utrujeni in obteženi! Jaz vas bom poživil«! – leva roka naj bo položena na srce in prav tako govori: »Otroci, tu je pot k življenju, vrata k Očetu! Kdor ne gre tu skozi, ne pride do Očeta«!
16 Ta zdaj natančno opisana podoba naj stoji kot na hribu, za katerim se dviga velik sijaj. Na Moji desni in levi strani naj stojita dva velika stebra, okrašena z dvema ognjenima keruboma. Na sredini stebrov pa se nahaja tabla postave, ki jo drži Seraf. Od obeh stebrov se pa na levo in drsno razteza močan zid.
17 Pod hribom v ravnini naj bo postavljenih več skupin ljudi, od katerih le redki gledajo Name, večina, ki pa je obrnjena od Mene pa stoji na polomljenih tablah postave. V samem kotu na levi je tolpa, ki na stene postavlja lestve, da bi jih zrušili. Toda lestve so veliko prekratke in prešibke, od tega naj bi pričalo več zlomljenih kosov.
18 Za Mojo glavo se rahlo nakazujejo, kot z svetlobno meglo obdani, deli novega mesta Božje svetosti, ki se je pravkar začel spuščati nad vas.
19 Glej, to je in bo popolna slika, ki sem ti jo zvesto oznanil. Toda brez Moje milosti, bo taisto sliko težko narediti. Če pa želi slikar W.(železni) to sliko narediti iz čiste ljubezni do Mene, potem ne bo ostal brez milosti. Takšna slika bo osupnila vse, ki si jo bodo ogledali, čeprav nekateri le iz radovednosti in bo zlomila prenekatera trda srca, saj ne bo samo navadna  slika, ampak bo kot taka pomembna začetna črka novega Jeruzalema, in samo kot tako jo je tudi treba gledati. Amen.
20 Jaz, Jezus, pravi Kristus, poln ljubezni in modrosti! Amen.

Jakob Lorber
Nebeški darovi 
knjiga 1