Spletno stran gostuje moj-splet.si
Prenesi vsebino

O vrstah obsedenosti
2. februar 1841  

1 To je zadnji dodatek o obsedenosti! In če boste tukaj na splošno našli malo tolažbe, ampak grozo na grozo in grozo na grozo, da, če boste slišali grmenje velike sodbe, ki ni več daleč, potem pomislite, da sem Večna Ljubezen, ki ji je vse mogoče! Kajti Moja pota so neskončna in Moji skrivni načrti nepojmljivi!
2 Če pa hočete postavljati vprašanja o tukajšnjem svetu, jih je treba napisati, in to vam je dovoljeno! Če pa sprašujete, sprašujte ponižno in z diskretnim srcem.
3 Odgovor: Glejte, prvi v satanovi lovski druščini so tisti, ki popuščajo pri vseh zlonamernih namerah, in med popuščajočimi so prvi tisti, katerih zapeljivo početje se zdi najbolj vabljivo, najbolj navdušujoče, obenem pa tako povsem pravilno in moralno spodobno, da je človeštvo zaradi tako fine satanove prevare spretno prisiljeno dopustiti, da ga takšni podjetniki potegnejo v večno pogubo.
4 V ta prvi razred torej spadajo vsi modni navdušenci v širšem pomenu besede, nato vsi gostitelji plesov in zabav, nato vsi plesni glasbeniki, nato vsi plesni učitelji, plesni mojstri, plesni voditelji, pa tudi tako imenovani svobodni ali baletni plesalci, pa tudi vsi tisti, ki hvalijo in odobravajo to satansko urokarsko umetnost in jo z užitkom gledajo, in končno tudi tisti mladi ljudje in dekleta, katerih srca so navezana nanjo.
5 Če pa hočete v sebi reči, da se sprašujete, zakaj je ples lahko tako nevarna glavna satanova stvar in naj človek nikoli ne bi užival radostnih in veselih ur na svetu? Na to vam dajem odgovor:
6 Poslušajte, ali niste nikoli slišali, kako zvita lisica zvabi piščance z dreves in kača nežne ptice v svoja usta? Poglejte, lisica se vrti pod drevesom, piščanci pa brezbrižno gledajo veseli vzorec, nazadnje se jim zavrti in nato padejo z drevesa v njene kremplje. Tako se kača zvija v travi, da jo ptički lahko vidijo, in ko jo z veseljem zagledajo, takoj zapustijo svoje veje in ji zletijo naravnost v grlo. Glejte, prav s to peklensko umetnostjo zmede Satan zvablja ljudi s svetega drevesa življenja! Ni mi treba povedati več!
7 Kar pa zadeva „vesele in radostne ure“, vam ne bom povedal samo to: Če se iščejo vesele in radostne ure zunaj Mene, vam moram kot Vsevedni odkrito priznati, da resnično ne vem, ali jih boste našli kje drugje kot pri Meni. V Moji sveti, neskončni vseobsežnosti takšnih ni! In tako so takšne radostne in vesele ure gotovo le umetni satanovi prijemi, ki spominjajo na očarljive užitke v praznih sanjah, skozi katere se pogubno izdaja vsa narava. Vsak, ki mu Jaz ne zadostujem kot največja sprostitev, je resnično sin Mojega največjega sovražnika.
8 In tako naprej po vrsti pridejo lastniki javnih hiš in igralnic, kakor tudi vsi zvodniki in hazarderji, torej tudi vsi glavni udeleženci in podporniki ter zaščitniki takšnih satanovih peklenski igralnic. Potem vsi spletkarji, vojni hujskači, agitatorji in izdajalci. Gorje jim, saj bo njihovo plačilo zelo veliko!
9 In končno vsi skopuški ljudje, oderuhi, zavistneži, hinavci, laskavci, prevaranti, lažnivci, obrekovalci, žaljivci Moje milosti, tatovi, roparji, duhovni in telesni morilci, torej tudi vsi samomorilci.
10 Glejte, vsi ti po vrsti so del satanove lovske druščine in razen nekaterih od nazadnje omenjenih so komajda obsedeni, ampak so med samovšečnimi, ki vozijo in vlečejo, in so vsi številka ena.
11 Vsa „divjad“ in še posebej vsa „drevesa“, „trava“ zlobnega gozda ter nosilna „tla“ spadajo skupaj in pripadajo obsedenim in so pod številko dve.
12 Ti bodo imeli težko okrevanje! „Drevesa“, „trava“ in „tla“  kot satanova telesna last pa sploh ne; kajti taki so se v vsem tem že uveljavili in trdno stojijo v vsem, kar je narobe od satanovega zla; gorje jim, ne bodo se kmalu izognili naslednjemu svetovnemu ognju!  Vendar bo „divjakom“ še vedno priznan kratek čas milosti, toda v času vznemirjenja in v času bega, ki temu sledi, poslušajte, nihče več ne bo uslišan in ne bo smel vstopiti na Moje sveto ozemlje! 
13 Kar pa se tiče Stare in Nove zaveze in Kernerjevih (1) in Eschenmayerjevih (2) obsedenih ljudi, je treba te razumeti pod tistimi „drevesi Mojega ozemlja“, ki se jih omenjeni ubežniki oklepajo, da bi jih, če bi bilo le mogoče, uničili. Toda ti se nimajo česa bati, saj ne bodo utrpeli nobene škode za svojo dušo. Jaz sam bom zaščitil jedro njihovega življenja.
14 Saj vidimo, da se tak pojav pojavi le pri ljudeh, ki so običajno zelo pobožni. In redko se zgodi, da bi se to pojavilo pri kakšnem zelo slabem ali celo čisto običajnem človeku, razen kadar se taki ljudje, spodbujeni s čudežem, nenadoma hočejo spreobrniti, takrat bodo njihovi lastniki to hoteli od znotraj in od zunaj razkriti za zastrašujoč zgled vsem sosedom!
15 Z nekaterimi norimi ljudmi je mogoče s tem pridobiti zgovorne primere! - Vendar pa za to ni dober vsak norec. Nekateri namreč to postanejo, ker so preveč napolnili svoj „možganski balon“, tako da se „struna volje“, ki je premočno napeta, pretrga in nato uniči. Ali pa tudi, če je kateri koli človek, ne glede na razumevanje, preveč razširil svoje srce za kakšno prazno stvar, se vodilna nit volje prav tako pretrga in stroj življenja potem iztiri v vse možne smeri; in potem tak človek vidi le to, kar je napolnilo njegovo srce in glavo, in plava v zmedenih krogih pred svojimi nebrzdanimi čutili. Toda takšni ljudje niso izgubljeni in so podobni neurejenim drevesnim vejam, ki jih bo dober gozdar ob svojem času poravnal.
16 Odgovor: To je zelo človeško vprašanje, tako kot Petrovo opozorilo, in je izredno neumno!  Ali sem ubog človek ali berač?! Ali pa naj On, ki neprestano hrani toliko svetov in sonc, katerih število in velikost naraščata v neskončnost, ne bi imel dovolj hrane za enega ali tisoč ljudi ?! 
Glej, na takšno vprašanje, ki pravzaprav ni vredno odgovora, ta odgovor zadostuje v izobilju! In zato ne sprašujte naprej, če vas zanimajo samo neumnosti
17 Piši pa kot popoln zaključek: Kdor bo sledil Mojemu glasu, bo živel, gluhi pa bo padel v večno smrt! Moja beseda je Moja ljubezen, milost in usmiljenje in to seme življenja bo raztreseno na mnogih krajih. Kjer bo napadlo, tam bo prineslo življenje in obsedene osvobodilo za življenje. Kjer pa bo poteptalo (primer inkvizicija op. pre.), tam bo smrt priredila svoj veliki praznik žetve.
18 Glej, zdaj delam vse novo (Raz 21,5), da bi staro odšlo s prezirom in veliko sramoto. Če pa zamenjate staro oblačilo za novo, bom to storil in to že delam.
Zato si poiščite novo poročno oblačilo in si nalijte olja v svoje svetilke. Kajti Jaz, veliki Ženin, sem na poti! In ko boste najmanj mislili na to, bom tam! Blagor tistemu, ki ga bom srečal pripravljenega!
19 Jaz, veliki Ženin, pravim to. Amen!

Justinus Kerner (1786-1862) - nemški romantični poet, ki je delal kot mestni zdravnik v mestu Weinsberg.                                                                        
Adam Karl August von Eschenmayer  (1768  - 1852) je bil nemški filozof in zdravnik. Delal je kot profesor filozofije in medicine v Tübingenu.

Jakob Lorber
Nebeški darovi